Dit is een moeilijke om te schrijven.
Maar aangezien ik jullie -zeldzame- lezers vele weken lastig gevallen heb met mijn "inzichten" veronderstel ik dat jullie recht hebben op een afsluiter.
Het was gisteren prachtig weer, ik had een voortreffelijk team van vrienden/helpers langs de weg staan. Het enige wat ik moest doen was lopen.
En dat ging aanvankelijk ook wel goed. 5km/18'52 - 10km/37'43 - 10mijl/1h00'40 - Halve Marathon/1h19'50 - 32km/2h01'50 maar dan ... ging het helemaal fout.
Vanaf kilometer 37 was ik gereduceerd tot de "marathon shuffle", de totale anticlimax volgde op minder dan 400meter (!!!) van de streep. 2Minuten stilstand wegens een spierkramp, was Francis er dan niet geweest stond ik er vast nog ... .
Uiteindelijk kwam (kroop) ik binnen in 2h56'08, een vriendelijke dame hing ondanks mijn verzet me een medaille rond de nek, die ik onmiddellijk weer van rond mijn nek rukte en -uit pure frustratie- keihard tegen de grond keilde.
marathon - Lorenzo = 1 - 0.












