zondag 27 april 2008

100ste post: St. Jansloop

Deze 100 ste post schrijf ik met een dubbel gevoel. Laten we beginnen waar ik wel tevreden over ben.
  1. Ik heb zeer ontspannen gelopen, ik heb geen enkel gevoel van pijn in de benen.
  2. De gehele week heb ik zitten denken over een tactisch plan, na het bekijken van de Amerikaanse trails waar ik Magdalena lew Boulet op puur lef 20 mijl in de aanval zag lopen dacht ik, ik val aan in ronde 2 ! Enkele dagen later was het al ronde 3, toen op 2kilometer voor het eind en vandaag was het "we zien wel". Aangezien het tempo erg bescheiden was is het vanop 2 kilometer voor het eind geworden, en ik heb dat goed gedaan. Niet getwijfeld en niet achterom gekeken !
  3. Veel positief commentaar gekregen, dat doet toch altijd deugd ! Merci daarvoor.
Waar ik minder tevreden over ben:
  1. Veel te afwachtend gelopen, met als gevolg dat ik de gehele weg rekening moest houden met mensen die een sterke finish hebben. Spurten tegen iemand als Frederick Debreyne valt niet mee !
  2. Verkeerd gelopen, mocht Steve niet geroepen hebben was ik vast verdwaald ;-) dit is de zoveelste keer dat ik dit tegenkom, misschien zou ik beter op de piste lopen, daar zal ik dat hopelijk niet tegenkomen ?

Besluit

Mag een mens ontevreden zijn met een kleine 3 minuten snellere tijd dan vorig jaar? Ik denk van wel -niet overdrijven - er zat veel meer in, maar dan moet je lef hebben natuurlijk. Uiteindelijk 16de geworden in 35'2X" ...

4 opmerkingen:

Anoniem zei

35 en nog iets.. is al heel snel in St Jan, echt TOP !!
houden zo !

Anoniem zei

supersterk gelopen ;hopelijk blijft de conditie goed en blijf je gespaard van blessures!Doe zo voort!

groetjes

Johan Watthy

Anoniem zei

Begin respect te geven aan je voor je inzet . Zo snel op een zwaar parkoer megacool. Ik zag Woldu een versnelling zetten die is helemaal rap, nie te doen die kerel. ikzelf 36seconden trager dan vorig jaar . En conditie ondermaats

Anoniem zei

STERK VAN U
ZELFS HEEL STERK
JE HEBT EEN HOEKJE AFGESTOKEN ZEKER AAN JE TIJD TE ZIEN :-)
doe zo verder en denk eens aan ons
(laat nog wat warm water over voor de mensen die na jou toekomen :-)
grtz poppetje