vrijdag 6 juni 2008

Keignaertloop 2008

Dit was niet mijn fijnste dag, maar als je 's avonds een wedstrijd moet lopen dan heb je beter geen zorgen aan je hoofd.
Dus niet denken aan&tijdens de regen waar je in moet werken, niet denken aan de zwemsessie van de vorige dag waar ik na 1000m naar de kant moest kruipen omdat het te snel was... .
Een niet sportende collega die me in mijn doorweekt werk plunje zag vroeg me met grote ogen:"Ga jij werkelijk lopen vanavond?!" De vraag overviel me een beetje, ik denk niet dat ik meer verwonderd zou geweest zijn als ze me gevraagd zou hebben:" Ga je werkelijk blijven ademen, de gehele dag ?" , natuurlijk ga ik lopen en de meeste van jullie doen dat ook, heb ik gezien.

De wedstrijd

Na een verschroeiende start waar ik ver, ver in het pak terug geslagen werd kon ik na 500m aansluiten bij Kristof Slabbinck en Geert Deruddere, Davy Stiepelaere en Patrick van Petegem waren dan al stilaan stipjes aan een onbereikbare horizon. En eigenlijk is alles daarmee gezegd voor de volgende kilometers, in de laatste kilometer deed Geert een uitval waarop Kristof reageerde en ik niet,gewoon hetzelfde tempo houden was voor mij het maximum haalbare. Intens blij kwam ik over de streep, slachtoffer van mijn gevoel was sjarlot (sorry Francis ). Ik denk dat er geen neurotransmitter in mijn hersenen meer werkte ! Uiteindelijk 5des geworden in een tijd van geef en neem 30'10 (splits 9'50, 10'12 en 10'06) , vorig jaar was dit mijn beste wedstrijd en liep ik 32'46!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

weer een zeer mooie wedstrijd
met nog een fruitschaal op de koop toe
jammer dat je niet rondgekomen bent met enkele druiven
ben daar verzot op
ben vlug gestart met de bedoeling als je me voorbijstak je te volgen
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
spring maar eens op een rijdende tgv
:-)
grtz en doe zo verder
poppetje

Anoniem zei

NO SORRIES NEEDED!
Zonet Sjarlot aan een onderzoek annex verhoor onderworpen en de conclusie luidt als volgt: "No permanent damage done". Dus kan ik daar gerust mee leven.

N.N zei

je hebt het cookiemonster, maar je hebt ook het hug-ie-monster, binnenkort zal ik een aparte aankomstzone krijgen of zullen ze omroepen : CODE ROOD lorenzo komt aan !!!!!

Anoniem zei

Ik liep voor je deze keer maar niet lang he :-) opeens links van mij kwam je voorbij gelopen na 2min zag ik je niet meer pfff dan maar mijn eigen ritme opgezocht. Je podium plaats komt in zicht op het einde van het criterium. Doe zo voort

Anoniem zei

Amai Lorenzo, in 2006 liep ik nauwelijks sneller daar ! Die progressie blijft maar komen... proficiat

Anoniem zei

ja lorenzo, ik heb diene beruchte foto gezien ! Ik dacht, pist sjarlot nu naast de pot ? Of gij ? Blijkbaar had ik mij vergist ! hahaha... Proficiat voor uw podiumplaats. Tzal waarschijnlijk niet uw laatste zijn ! Cheers

Anoniem zei

Goe bezig !

groeten,

DDK

Anoniem zei

je bent gewoon TOP momenteel..
Proficiat met je podiumplaats, er zullen er nog zeker veel volgen !!