zondag 1 juni 2008

Wijkloop Nieuw Stad

Na de maar matig geslaagde St.Jans wedstrijd had ik besloten om mijn eigen race te lopen en niet meer zoveel te kijken naar andere lopers. Toen ik Kristof Slabbinck aan de start zag, dacht ik van, bij die hang ik mijn karretje aan, helaas liep Kristof onmiddellijk naar de kop en daar waag ik me niet aan. Toch kon ik me ook niet laten terugzakken want op een 20tal meters zat Frederick Debreyne en die neem ik liever niet mee naar de meet.
Ik kon een ronde aanklampen bij Geert Deruddere en Wim Mory maar in de 2de ronde moest ik wat meters laten.
Zelfde verhaal in de 3de ronde, Geert liep niet echt (ver) weg en Mory speelde jojo tussen Geert en ik.
Uiteindelijk kon Mory nog een move maken en kon ik nog tot bij Geert Deruddere geraken. Ik zat echter stik kapot, gelukkig gunde Geert me mij mijn eerste top 5 plaats (5des) in een wedstrijd van het OLC (waarvoor dank!).
Vorig jaar liep ik 51'34 nu 47'02, de weg is nog lang maar er zit nog schot in de zaak :-)

8 opmerkingen:

Anoniem zei

zeer mooie wedstrijd van jou
je concurenten durven al niet meer meelopen:-)
waar zal dat eindigen
trek die lijn maar door en als je me vrijdag dubbeld neem me een eindje mee he :-)
grtz poppetje

N.N zei

Ik heb toch liever dat ze meelopen, hoe meer zielen hoe meer vreugd ...

Anoniem zei

Dik verdiend. Had ik maar ietsje meer van jouw gedrevenheid ( en jij wat minder ).

Anoniem zei

kon je net niet bijhouden Lorenzo ! man man man, puike wedstrijd hoor ! Volgende week kun je volop gaan. Ik denk dat je dan nog harder zult vlammen ! Niet ?

Anoniem zei

well done!! waar een wil is....

Anoniem zei

Keigoed gelopen.Dat moet je nu wel vleugels geven denk ik . Heb je maten zien duathlonnen vandaag te Torhout amaai die vlammen nogal met die velo

Anoniem zei

ik weet dat je nog sneller kan.. ik denk zelfs dat je tegen eind dit jaar bij Davy zal geraken.. Blijf zo verder trainen, af en toe rust inlassen en je komt er zeker nog..
wacht nog met die lange afstanden, geniet nog maar van je overmacht op de korte.. !
proficiat kerel !

N.N zei

@ Vince, ik denk dat Davy nog heeel lang niet wakker moet liggen van mij ... als je ziet hoe snel hij is.