zaterdag 14 juni 2008

Vuurtorenloop

De vuurtorenloop zal nooit mijn favoriete wedstrijd worden, ik vind er mijn draai niet en zie er af als bij de de beesten.
Aan de start zag ik een heleboel lopers die best wel een aardig stukje kunnen lopen, "gewoon mijn ding doen en ik zie wel waar ik uitkom."was mijn gedacht.
Na enkele 100den meters liep ik bij Geert Deruddere en Dirk Verleyen. Dirk versnelde een beetje en ik ging schoorvoetend (en tegen beter weten in) mee.
Enkele minuten later besefte ik dat er een prijs ging moeten betaald worden voor mijn hoogmoed. Patrick Devos, supergemotiveerd (we liepen quasi door zijn achtertuin) haalde me terug in maar kon toch niet echt doorzetten. Even later kwam ook Geert Deruddere terug, die nam de kop van mij over en zo bleven we een aantal kilometer samen zij aan zij lopen.
In de laatste kilometer probeerden we beide elk om beurt nog wat te versnellen, Geert die morgen een 10mijls! wedstrijd gaat lopen liet me de laatste 100den meters gaan, zodat ik na Davy, Dirk, Patrick, Kristof en Steven 6des werd.
Ik heb het eventjes opgezocht vorig jaar liep ik hier 41'10 en in 2006 46'26 ;-) dit jaar zet ik er 37'26 bij. Nix om me voor te schamen.
Nadien nog heel gezellig nagekeuveld met veel te veel mensen om op te noemen, daarom alleen zou je blijven lopen!
Aan iedereen veel plezier&succes gewenst met hun wedstrijden en gekke plannen.
Tot ziens in Augustus.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Géén favoriete wedstrijd en toch nog aan zo'n waanzinnig tempo lopen , klasse hoor , je bent duidelijk héél goed bezig . Geniet maar van je rustperiode en daarna terug vlammen !!

Anoniem zei

Superjaar van je hoor, ieder week hetzelfde moet ik schrijven doe zo voort

Anoniem zei

sterk van u
ga nu maar op reis en laat die mooie prijzen op de conterdam maar liggen voor ons
goede reis en heel veel rusten en niet trainen veel eten en drinken
zo zien we je de volgende keer meschien langer voor ons lopen :-)
profiteer er maar van
grtz poppetje

Anoniem zei

lorenzo, als ik jouw tijden van vorig jaar vergelijk met die van mij dit jaar dan kom ik tot de vaststelling dat we nagenoeg dezelfde tijden halen. Helaas sta ik een jaar achter op jouw schema... Dus "Lorre" keep it up. Dat zal ik ook proberen blijven te doen ;-)

Anoniem zei

Gewoon schitterend gelopen !
ik kon even genieten van het lopen bij u (eerder achter u !), maar ik koos wijselijk om jullie niet te volgen (zou op mijn adem trappen..)
Ook ik ben terug bezig progressie aan het maken, maar als ik dat vergelijk met uw progressie.. amai : da's nog een andere trein hoor !!
(jij = TGV, ikke : IC)