woensdag 28 mei 2008

Varia

Eerst !

Ere wie ere toekomt, Jurgen Dereere is voor de 4de maal Europees kampioen Duatlon geworden. 10km lopen, 40 km fietsen en dan nog eens 5km lopen in 1h45min08s is een ongelooflijke prestatie! En te zeggen dat we regelmatig met hem aan de start mogen staan in het OLC ... we zijn te verwend !

Dan!

Gebrselassie loopt voor de 14de maal een tijd onder de 27minuten op de 10km ..., eerlijk, ik dacht niet dat ie dat nog in hem had ! Hopelijk mag hij zo toch naar de spelen ...

En als laatst ... be proud!

Ik sta zo zelden op een podium dat ik mezelf toch niet het genoegen kan ontzeggen om deze foto te publiceren (Aquacross Brugge 18/05)! Merk op hoe scherp winnaar Koen Veramme is tov mij, het verschil tss een atleet en een would be atleet ?!
Hoe dan ook, er is nog heel veel werk aan de winkel. Nu zaterdag kan ik eens zien of het de goede richting uitgaat, de training tot nu toe is redelijk optimaal verlopen, ik denk dat er wel een kans in zit dat ik een goede wedstrijd loop, als er niet teveel kleppers afkomen kan ik misschien hopen op een top 10 plaats? Nu, we zien wel!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

hopelijk had diene koen geen hoogtevrees :p

N.N zei

idd, de nr 1stek stak er letterlijk torenhoog bovenuit, ik vraag me af wat ze gingen gedaan hebben mocht er een basketspeler van 2m20 gewonnen hebben.

Anoniem zei

amaai Lorenzo; de winnaar is wel supermager!Is hij misschien van Ethiopie afkomstig?Daarvoor wil ik toch niet tekenen.

Anoniem zei

NOrmaal ben ik erbij zaterdag, maar geen paniek, ik zal zeker niet voor u eindigen..
Succes bij deze..

Anoniem zei

Wie weet loop je zaterdag wel top 5, het is één van de minst goed bezette wedstrijden van het OL, daarom dat ik ook al eens gewonnen heb ;-)

Anoniem zei

ik ben van leuven ;) tot nader orde nog altijd in Europa..
en btw, ik ben verkeerd gelopen in die wedstrijd ; in totaal 1km extra gelopen ( blokje rond ) .. heb dat achteraf gecheckt met de fiets

N.N zei

Hoi Koen, ik vond het al eigenaardig dat ik tijd op je terug kon pakken, dat is bij deze ook verklaard! Veel succes gewenst, lorenzo