You can't train hard and race hard at the same time. -A. Lydiard
Na veel wikken en wegen heb ik beslist dat ik nu vrijdag 13/06 mijn laatste serieuze 'voorjaars'wedstrijd loop. Tot aan "Dwars door Mariakerke- Raversijde" las ik een rust&trainingsperiode in. Er is volgens mij nog heel wat progressie mogelijk maar ik moet mezelf de tijd geven om er aan te werken.
Vorig jaar was ik tijdens mijn verlof van plan om door te trainen, maar dat ging niet, ik was veel te moe ... .Dit jaar gaan we naar Oostenrijk, ik zal mijn loopschoenen meenemen, maar veel meer dan enkele duurloopjes verwacht ik niet te kunnen doen, dus beschouw ik dit als een rustperiode .
Wanneer ik terug kom dan hoop ik toch een maand te kunnen opbouwen, want vanaf eind augustus tot october is er -door de drukke loopkalender- bijna geen mogelijkheid meer om progressie te maken.

