woensdag 10 september 2008

Rond de Nieuwe koerswijk.

Na een niet zo fijne werkdag (zijn er dan andere, vraag ik me de laatste tijd wel meer af), was het moeilijk om een positief elan te vinden in de uren voor de start.
Gelukkig kan ik me meestal goed opladen met muziek. Vorig jaar luisterde ik tot kort voor de wedstrijd naar groepen zoals Tool, met als gevolg dat ik veel te opgefokt aan de start verscheen.
Tegenwoordig luister ik vooral naar oude techno en house, qua attitude een stuk positiever en veel meer relaxed, kortom net wat ik nodig heb. Dit is het nummer dat ik net niet ben beginnen zingen tijdens de wedstrijd (ademnood )

De wedstrijd

Na de verrassende start -de kortste minuut van het millennium? -was ik direct goed mee met de kop van de wedstrijd -iets wat ik me voorgenomen had aangezien het op een bochtig parkoers psychologisch erg zwaar is om gaten dicht te lopen- een halve ronde kon ik zelfs de gedoodverfde favoriet -en ook latere winnaar- Davy zien lopen!
De rest van de wedstrijd was zoals gewoonlijk afzien, volgen (bij Slabbinck) en hopen dat ik niet kraak voor het einde.
Uiteindelijk achter StiepeRaere, Coussement, en Slabbinck 4des geworden. Iets waar ik best tevreden mee ben !

5 opmerkingen:

Anoniem zei

De deeltjesversneller heeft al een gat in tijd/ruimte geslaan...

Dirk Verleyen zei

Mooi zo Lorenzo !

Maar heb je nu nog altijd niet door dat het StiepeRaere is ipv StiepeLaere ? ;-)

N.N zei

oepse, nooit op gelet. Maar enfin jullie weten toch wie ik bedoel (in het vervolg schrijf ik gewoon Davy.

Anoniem zei

zal eens moeten op cursus komen bij u
hoe maak ik het kopje vrij voor een loop
wanneer moet ik tevreden zijn
waar zet ik al mijn bekers :-)
grtz en doe zo verder
poppetje

Anoniem zei

Laat je niet doen hé, Lorenzo, je moet maar zeggen dat je die naam hebt gezien op de uitslag van het loopcriterium van de kust: http://www.sportoverlegkust.be/docs/algemene_uitslag_loopcriterium_2008_heren.pdf
En als die mannen mogen missen, waarom jij dan niet.