maandag 15 september 2008

Applaus graag !

Omdat Lies haar vaste (zwem)trainingsmaatje een beetje ziek is, en haar training erg zwaar is om alleen te zwemmen offerde ik me deze avond op om mee te zwemmen. Er stond 3000m op het programma, dat is toch een stuk meer dan ik normaal zwem!
Het was serieus doorbijten maar we zijn er geraakt, ik denk wel dat ik best vanavond nog mijn boterhammetjes smeer want ik heb zo een licht voorgevoel dat ik morgen bitter weinig met mijn armen zal kunnen doen.
Na het zwemmen stond nog een rustige 10km lopen (zwembad De Haan - naar huis) op het programma.
Jammer dat het alweer zo snel donker wordt, het bosje van de Vosseslag kan ik al niet meer in (te donker ) en het strand daar waag ik me ook niet aan met al die gladde golfbrekers. Maar al bij al was het een mooie trainingsavond !

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Bravo Lorenzo, ga je toch nog aan een triathlon beginnen?
Ik las je post op kustloopgroep over blaren, maar ik kan precies niet meer inloggen vandaar mijn reactie hier, zo heb je er vanavond misschien nog iets aan.
Mijn wondermiddel tegen blaren: Vaseline! 'k Weet het, 't is een beetje een vieze bedoening, maar sedert ik de tere plekken op mijn voeten voor een wedstrijd met Vaseline insmeer heb nooit meer last van blaren. Ik heb ook al andere mensen met deze tip kunnen voorthelpen, het werkt!
Succes, en ... tot vanavond?
Greetz,
Martin

N.N zei

't Is een vraag dat ik veel krijg, (triathlon) maar nee hoor, momenteel zeker geen interesse in een triathlon. Ik heb eens gekeken naar de settings van de kustloopgroep en ik kan niks vinden die je verhinderd om in te loggen (mss een tijdelijk probleem. Ik zal vaseline zeker eens proberen ! Tot vanavond

Anoniem zei

proficiat met je 3 mooie ornamenten! ;-)

N.N zei

C.P. Het zal als een boemerang terugkeren, beloofd ! :p