vrijdag 29 augustus 2008

strandloop 2008

Toen ik na "Dwars door Mariakerke" langs mijn neus weg informeerde bij mijn naaste concurrenten/makkers hoe zij de strandloop zagen zitten trok ik toch een beetje bleek weg, IEDEREEN die ik daarover aansprak zag dat heel goed zitten en had daar een logische uitleg voor. Ik voel me niet zo op mijn gemak op losse ondergrond, dus ben ik steeds blij dat deze helletocht voorbij is.

De wedstrijd

Na een heel conservatieve start liep ik in een 25ste positie tot net voor we het zand in gingen. Toen kon ik wat vooruit schuiven aangezien heel wat engeltjes hun vleugeltjes verbrand hadden in een snelle start.
Toch moest ik al heel wat energie steken om aansluiting te vinden bij het groepje met Kristof Slabbinck en Geert Deruddere. Veel tijd om te recupereren was er niet, want in tegenstelling tot het onverwachte mooie weer, regende het uitvallen in het groepje. Eind 2de ronde viel er een definitieve scheiding. Nadat er al een paar op kousenvoeten weglopen waren trok Geert ineens serieus door en ik kon er enkel naar kijken ... Samen met Kristof bleef ik de gehele volgende ronde op 20 a 30 meter hangen. Onder impuls van de meefietsende Lies en met aanmoedigingen van héél veel mensen (merci daarvoor, het deed echt deugd!) kon ik lopen tot de aarde er ineens heel vreemd begon uit te zien! Uiteindelijk werd ik 9de in een tijd van 33min11s, vorig jaar liep ik een tijd van 36min26s dus ik mag eigenlijk wel best tevreden zijn (maar zo voel ik me dus niet!)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

weeral een sterke prestatie
je kan ook alle parcours aan he
waar zal dat eindigen
grtz poppetje

Anoniem zei

hoedanook ontevredenheid en misnoegd gevoelen heb je wederom sterk gepresteerd hoor Lorenzo ! Heb je enige tips hoe ik tot jouw niveau kan komen ??? Wie weet kunnen we dan eens met gelijke wapens strijden het volgend seizoen !?! (met een schema of zoiets dergelijks ???)

Anoniem zei

niet tevreden.. ??? als je ziet met wie je meeloopt, kan je in feite enkel maar tevreden zijn.. meekunnen met Geert Deruddere, Kristof Slabbinck enz.. dat zijn geen doetjes..