zondag 17 augustus 2008

Eandis Tijdrit 2008

Met weinig ambitie verscheen ik vandaag aan de start van de Eandis Tijdrit, realistisch gezien heb ik geen kans tegen de meeste fietsers, daarvoor train ik veel te weinig met de fiets. Maar dat betekent niet dat ik me niet inzet, afzien kan ik als de besten!
Even na 14h30 was het mijn beurt om 17km tegen de klok te rijden. De eerste ronde (van de 2) ging redelijk soepel, maar na 3/4de wedstrijd was het vet van de soep. Met trekken, sleuren en een grimas a la Ullrich op zijn slechtste momenten sleurde ik mezelf naar een 82ste plaats op 107 aankomsten (34,11km/h).
Ik reed daarmee net geen 10km/h trager dan de winnaar Demeyer Pieter(44,03km/h). Bij de dames ging de ons allen welbekende Veerle D'haeze (37,27km/h) met de overwinning, tja hoe zeg je dat, lopen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

je kan niet alles goed kunnen he
je kan goed lopen en fietsen iets minder
ik kan drinken en lopen wat minder
elk zijn specialiteit he
grtz poppetje

Anoniem zei

de foto werd genomen voor de start zeker ??

Toch proficiat met de prestatie !!

Geert