zaterdag 13 december 2008

Eindejaarsloop Bredene 2008

Eindelijk

Na 2 jaar hard trainen kan ik eindelijk eens een wedstrijd op mijn naam schrijven. De 9km Eindejaarsloop in Bredene 2008 is mine !

Verslag

Vrijdagavond had ik 2x 500m gelopen in wat ik beschouwde als een haalbaar 10km tempo die ik de volgende dag zou aankunnen, ik had 2x 1min43 gelopen dus ik zou wel onder de 3'30 de kilometer kunnen lopen wat me toch een kansje gaf.
Aan de start verwachte ik dat de concurrentie voornamelijk van Jeroen Swinnen en Patrick Devos ging komen. Maar ...
De meeste "last" kwam eigenlijk van 12km lopers, een zeer sterke Kenneth Vanduyfhuys en Bart Bleyaert waren een stuk beter in vorm dan ik, na een 3tal km was het jojo time voor mij.
Toen kwam Bart's veter los en verloor hij bij het her-strikken ervan 400m. Mij pakte hij voor de splitsing tussen de 9 en de 12 terug maar Kenneth, nee die haalde hij niet meer terug.
Na de splitsing was het voor mij vreemd, niemand meer voor me en achter me was er nix te zien, de straten waren leeg . (na een tijdje dacht ik "hee, dit is net training!" ) Kortom de juichende massa's die uit de bol gaan voor mijn Blijde Intrede - da's nog niet voor vandaag of morgen ;-)
Een boeket witte bloemen en een kopie van de heilige graal waren mijn deel maar daarvoor doe ik het niet, de leuke sms'jes en reacties van mijn vrienden zijn duizend maal meer waard dan enkele euro's ! Merci daarvoor !

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Sprakeloos...
Een glaasje champagne waard op vrijdag 19 december, zeg maar waar...

Anoniem zei

Mooi zo. Proficiat hoor. Mpoet eens deugd doen hé na al die trainings uurtjes. Knap gedaan hoor. Gr. Natalie

Anoniem zei

Eindelijk daar is ze , de eerste overwinning . Nu je deze te pakken hebt , zullen er wellicht vlug nakomen . Geniet er maar van en op naar de volgende !!!!!

Anoniem zei

MOOIE OVERWINNING
JE HEBT WEER GELUK DAT IK DAAR NIET WAS:-)
nu op naar de volgende
grtz en koester hem maar
grtz poppetje

Anoniem zei

Een dikke proficiat met deze mooie overwinning, je hebt het verdiend!
Groetjes Sandra en Francky

Stijn Spriet zei

Proficiat man! De kers op de indrukwekkende 2008 - looptaart!
'k Heb spijt dat ik daar niet bij was! - ondanks de uitnodiging. Je hebt me trouwens ook uitgenodigd voor de "tussen 2 feesten - loop" in Knokke ... betekent dit dat ... ???!!!
Grtz,
Stijn

Anoniem zei

Yoehaa wat een sterke prestatie van je,dit kan niemand meer afnemen. ps ik sta er pas in de lente maar zeker niet op dat tempo van u :-))

Anoniem zei

SCHITTEREND !! proficiat met je eerste overwinning.. dat zal naar meer smaken hoor !!

Anoniem zei

De beloning voor al dat hard trainen. RESPECT! En nog een dikke proficiat! Das nu mijn schoonbroertje zie:-)

Johan zei

eindelijk is daar je verdiende eerste overwinning!Je blijft sterk bezig,hou dit vol en 2009 wordt een superjaar!

Dominique zei

Hey, van harte geproficiateerd met je overwinning. Ik heb Bredene links laten liggen wegens onvoldoende gerecupereerd van de voorbije week (kerstloop Waregem op zondag en militair kampioenschap veldlopen op woensdag). Trouwens, de kerstloop van Langemark van afgelopen zondag stond al lang in mijn agenda en was niet te combineren met die van Bredene.

Anoniem zei

Heeft je vorig berichtje echt niks te maken met je overwinning? Of liep er geen hond achter je?

N.N zei

mss een dna mix zodat ik een mutant ben ofzo ...
merci voor de reacties !

Anoniem zei

natuurlijk een dikke, dikke superproficiat aan de man in vorm !!! doe zo verder man, ge zijt uitstekend bezig !!!
cheers !

een vat, een vat, een vat....