zaterdag 6 december 2008

Avonturen in de stadsjungle.

Uiteindelijk moet je alles meemaken.

Omdat het al laat en donker was besloot ik vanavond te lopen rond de wielerpiste. Dit was duidelijk niet de beste keuze, want veel mensen laten daar hun hond/wild beest uit.
De eerste hond die naar me toeliep was nog een brave, maar de volgende 2 hoho! 2 kleine Pekineesjes, ze lopen recht op me af -kefkef- ik sta onmiddellijk stil omdat ik niet wil struikelen, eentje loopt me dicht voorbij en ineens TsJak! een hap in mijn kuit.
Het is nu niet dat ik voor een amputatie moet vrezen maar toch, gemene rothond, waarvoor was dat nu nodig?
En baasjes, als je hond zich echt niet kan gedragen, hou hem dan aan de lijn, of laat hem opvoeden.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Ej ej ja waar honden aan de lijband zijn op het voetpad maak ik soms een (grote) bocht rondom hen heen !!! Dan kijken de baasjes altijd raar op en soms met de woorden (hij bijt niet hoor) dan roep ik terug jaja vorige keer ook zogezegd niet maar die beet toen wel. Rrrr salut; waf waf

Anoniem zei

Ja die rotbeesten. Ze moesten die baasjes den bak in draaien. En altijd het zelfde verhaal "hij zal nie..." Hopelijk ist nie te erg. Sterkte.
Gr. Natalie

Anoniem zei

Eerst baasjes opvoeden!
Ook al meegemaakt dus. Jammer eigenlijk dat dat kan.
Trouwens, als ze klein zijn moet je zien dat je de eerste slag kan toedienen. Dan hoor je wel KAït enzo en een gevloek van het baasje (lol).
En als ze te groot zijn... omlopen zeker, als je kan. Of van ver een keer fluiten en het baasje er op attent maken dat je afkomt.

Anoniem zei

ik wist niet dat die beesjes graag zwijnevlees eten :-)
verzorg het maar en goed ontsmetten
grtz en veel woefplezier
grtz poppetje

Anoniem zei

gotver.. dat nu gij dat moet tegenkomen..verzog je maar goed hé maatje..

ik heb al meermaals een loslopend mormel tegengekomen, gelukkig heb ik telkens geluk gekend..

N.N zei

't is niet erg hoor, gewoon een blauwe plek en een tijdelijke afkeer van loslopende honden ;-)

Anoniem zei

lorenzo, eerst en vooral : ge moet daar voor oppassen zunneh. Mijn vriendin is verpleegster en zij liet mij weten, toen ik ook eens was gebeten door een hond, dat die wonde ZEKER moet ontsmet worden. De kans is groot dat je iets oploopt !
Ten tweede : kun je die beesten geen schop geven ? Zo'n atletisch sujet als gij, allez kom ;-)
Voor de rest blijven we dierenvrienden hé (vertel het niet verder)