donderdag 18 december 2008

Transformatie in de maak!

Nog een weekendje de losse teugel en dan begin ik er aan, momenteel lukt de combinatie werk - trainen niet zo goed. Maar de omschakeling in het hoofd is al gemaakt.
Of het het OLC wordt dit jaar of een marathon dat weet ik nog niet, het hangt een beetje van mijn prestaties in het begin van het jaar af. Als ik een marathon loop dan zal het in Torhout zijn en enkel als ik zeker van ben dat ik rond de 2h45 kan uitkomen. De eerstvolgende wedstrijd is de 5km in Lombardsijde. Ik hoop me daar nog eens echt pijn te kunnen doen.

En de feesten dan?

Na ongeveer 15 keer oud, nieuw en mijn verjaardag "zwaar" gevierd te hebben, ben ik tot de conclusie gekomen dat, als je moet drinken en vreten tegen de sterren op om een feestje geslaagd te noemen je wel degelijk met een probleem zit. Dus ik zal het sober houden dit jaar.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Groot gelijk. Al dat overdadige is ook aan mij niet besteed.succes in Lombardsijde.
Prettige feesten.

Anoniem zei

Happy 2009 en veel doorzettingsvermogen in het nieuwe loopjaar Lorenzo, Clint

Anoniem zei

dat hoor ik niet graag
het zal enkel zijn als ik rond de 2:45 kan eindigen
ten eerste is dit al een heel scherpe tijd
ten tweede mis je ook de ervaring op de marathon
de ambitie niet te hoog leggen anders zal de ontgoocheling des te groter zijn
grtz poppetje

Anoniem zei

marathon is een raar beestje.. in 2006 had ik een haas die al meerdere keren 2'50 had gelopen op de marathon.. in Torhout was het die dag toevallig 25° om 20h00, tegen 22h30 was het nog 20 °.. ik eindigde in 3'17, mijn haas in 3'38... ter illustratie : hij liep toen een 10K in 33'40, ikke in 37'00..
ik weet dat je veel ambitie hebt, maar 2'45 is heel scherp op de marathon..
ik wens je verder veel succes in 2009 en ik wed dat je in het OLC wel eens serieuse brokken zal maken in 2009...

Anoniem zei

gloekieg verjaardag!!! ENjoy....

Anoniem zei

Ik wens je een aangenaam, sportief en gezond 2009 toe!