zaterdag 29 november 2008

Where next, Colombus ?

Na een midweekje Praag waar ik enkel wat geslenterd en rondgehangen heb, ben ik terug klaar om de conditie aan te scherpen. Het easy going leventje in het levenslustige Praag was gelukkig veel te kort om fysieke sporen -aan de buikzone, ik ben 31, dan durft het snel gaan ;-0 - na te laten.

Programma

 De eindejaarsloop in Bredene valt midden in een zware trainingsperiode dus ik verwacht niet dat ik daar potjes zal breken, misschien dat ik er zelfs slechts de 9km zal lopen.
Lombardsijde, begin 2009, zou toch al een indicatie moeten geven of ik erin slaag een volgende stap kan zetten of dat ik op een plateau zit !

1 opmerking:

Anoniem zei

Zo een wedstrijdje in een drukke trainingsperiode moet kunnen hoor. Zeg maar dat het ook een goeie training is. Succes en hopelijk pluk je de vruchten in Lombardsijde.
Gr. Natalie