zondag 19 april 2009

Running tour : Oostende

Hoewel het als een tang op een varken past in mijn huidig schema, stond ik aan de start van de 5km in Oostende.
Ik zal er niet veel woorden aan vuil maken, de start was heel snel, ondanks dat ik in de eerste rij stond werd ik onmiddellijk teruggeslagen naar een 15de positie. Na 300m kon ik heel wat plaatsen terugpakken en liep ik zelfs eventjes aan kop. Toen vond Patrick van Petegem het kennelijk genoeg en duwde hij het gaspedaal heel wat dieper in. Ik volgde maar zonder overtuiging ....
Toen even later Veerle Dejaeghere me bijhaalde had ik nog net adem genoeg om eventjes grappig te zijn (allee proberen te zijn).
Na het opdraaien van de dijk mochten we tegen de wind in lopen en zakte ik verder weg, het was lijden tot aan de finish, er waren nog 2 mensen die probeerden mijn 3de plaats algemeen af te nemen maar daar wilde ik niet van weten!
Ik wil ook de mensen bedanken die mij aanmoedigden, zelf toen ik bij Veerle liep hoorde ik mijn naam MINSTENS evenveel als de hare ! ( of toch vergelijkbaar)
Patrick, de enige die onder de 16minuten bleef (15'49), had veel voorsprong op Veerle (16'30) die op haar beurt een 10 tal secondes voor had op mij (16'37).

10 opmerkingen:

Anoniem zei

DIKKE PROFICIAT MET JE PRESTATIE
WAS BLIJ ER BIJ TE ZIJN
GRTZ POPPETJE

Clint zei

Die man op de motor vroeg 3x je naam aan mij terwijl ik ernaast fietste . Jij was in superforme ik keek mijn ogen uit hoe snel je tekeer ging. Doe zo verder

Geert zei

Prachtprestatie Lorenzo.
Ik ben blij dat ik toch nog gekomen ben. Jammer dat ik er in juni niet kan bij zijn maar het zal daar ook wel vonken geven in je marathon

Suc6

Geert

natalie zei

Proficiat hoor...als je een monument als Veerle maar juist moet laten voorgaan is dit wel héél knap gelopen(ook gezien op WTV Focus)

N.N zei

Merci voor de leuke reacties, altijd fijn!

Anoniem zei

Chique prestatie man!
ik vond zelfs dat je er heel ontspannen bij liep; nu ja, meestal kan ik je gezicht niet zien tijdens een wedstrijd hé ...
Ik kijk echt uit naar je marathon in Torhout!
grtz, Stijn
PS: laat je nog eens weten welke grap je tegen Veerle verteld hebt?

sgee zei

dikke, dikke proficiat Lorenzo ! De man van het moment, de man in vorm. Zoveel is duidelijk.

Dominique zei

sterk

Anoniem zei

Dag Lorenzo,

leuk om bij jou te lopen in Oostende.
Hopelijk kunnen we nog eens een paar kilometers samen lopen in een wedstrijd, hé! Loop jij ook de rest van de running tour?
Groetjes,
Veerle Dejaeghere

N.N zei

Dag Veerle,
In het onwaarschijnlijke geval dat je dit leest.
De running tour is dit jaar zeker geen prioriteit (daarvoor ben ik te traag en zijn de wedstrijden te duur ;-) ) . Mss dat ik in het najaar nog ergens een wedstrijd meepik (Mechelen of Hasselt lijken het waarschijnlijkst).