dinsdag 7 april 2009

Kalender !

Ik zal maar bekennen, na de Noordzeeloop heb ik 2dagen serieus spierpijn gehad, de 3de dag nadien was het beter maar was het nog steeds trekken en sleuren om de gegeven trainingsopdracht tot een goed einde te brengen.

Omdat trainen trainen is en strijden om een mooie plaats iets anders is heb ik nu zaterdag tijdens de wijkloop Hazegras een workout geprogrammeerd! Voordien moet ik al een aantal kilometers rustig lopen, en nadien moet ik er ook nog een paar. Bovendien loop ik met een -mentale snelheidsbegrenzer- dus zal ik een nog onbeduidender rol dan anders spelen tijdens de wedstrijd. Waar ik echt benieuwd naar ben, en ook naar uitkijk is wie mijn metgezellen zullen zijn, hopelijk zetten ze me wat uit de wind! Bij deze ;-)

De week erna loop ik de 5km van de runningtour, een afstand waar ik geen ervaring mee heb en die totaal niet in mijn schema past -mijn kortste "snelheidsblok" is momenteel 6km- maar kom, ik wil die wedstrijd echt lopen dus het schema moet een laatste maal wijken. Van 5k flink lopen zal ik wel geen 3 dagen out zijn zeker ?

Daarna is het wat sleutelen ... ik denk niet dat ik voor Augustus een 10k (of vergelijkbare afstand) op leven en dood zal lopen!

5 opmerkingen:

Johan zei

Als ik je tempo aankan zou het een hele eer zijn om je uit de wind te zetten !Misschien krijg ik dan extra adrenaline en kan ik een mooie plaats bemachtigen.

groetjes en tot zaterdag

Johan

natalie zei

Succes dit weekend met je wedstrijd in Oostende...

Anoniem zei

Haha!!! Eindelijk ben je te kloppen ... allé dat hoop ik toch -als m'n uitspatting op "Karma Hotel" daags voordien niet uit de hand gelopen is!
Grtz, Stijn

Vince zei

yeah.. eindelijk gaan we misschien eens den lorenzo kunnen kloppen... of toch niet?
ik ben nog in recup van rotterdam.. dus veel poeier zal er ook niet zijn... we zien wel.. tot zaterdag !!

N.N zei

@Johan ik hou je aan je woord !
@ Stijn en Vince in het onmogelijke geval dat jullie in mijn vizier komen in de Laatste 200m dan zal ik er een (tussen)spurtje uitpersen! Beloofd!