Ik zal maar bekennen, na de Noordzeeloop heb ik 2dagen serieus spierpijn gehad, de 3de dag nadien was het beter maar was het nog steeds trekken en sleuren om de gegeven trainingsopdracht tot een goed einde te brengen.
Omdat trainen trainen is en strijden om een mooie plaats iets anders is heb ik nu zaterdag tijdens de wijkloop Hazegras een workout geprogrammeerd! Voordien moet ik al een aantal kilometers rustig lopen, en nadien moet ik er ook nog een paar. Bovendien loop ik met een -mentale snelheidsbegrenzer- dus zal ik een nog onbeduidender rol dan anders spelen tijdens de wedstrijd. Waar ik echt benieuwd naar ben, en ook naar uitkijk is wie mijn metgezellen zullen zijn, hopelijk zetten ze me wat uit de wind! Bij deze ;-)
De week erna loop ik de 5km van de runningtour, een afstand waar ik geen ervaring mee heb en die totaal niet in mijn schema past -mijn kortste "snelheidsblok" is momenteel 6km- maar kom, ik wil die wedstrijd echt lopen dus het schema moet een laatste maal wijken. Van 5k flink lopen zal ik wel geen 3 dagen out zijn zeker ?
Daarna is het wat sleutelen ... ik denk niet dat ik voor Augustus een 10k (of vergelijkbare afstand) op leven en dood zal lopen!
