zondag 2 maart 2008

OLC #2: Oostende - Brugge 10 miles

Het was voor mij een goede wedstrijd. Een 94ste plaats, een tijd ruim onder het uur (57'52") wat kan ik momenteel nog meer verwachten/willen?
Over de race zelf kan ik dit vertellen, de eerste 10km (35'14 nieuw PR!) wat speldenprikjes uitgewisseld met Steve Lowyck, de winnaar van vorig jaar in mijn reeks van het OLC . Tot 3 maal toe kon ik wat meters pakken, maar met groot gemak kwam hij steeds terug. Aan kilometer 11 vond hij het kennelijk welletjes en duwde hij het gaspedaal wat verder in en toen moest ik er af.
Aan kilometer 13 kreeg ik het -net als zovelen- erg moeilijk (een km in 3'50). Gelukkig zag ik Patrick Devos enkele meters voor me lopen en kon ik samen met Anja Smolders er naar toe lopen. Anja liep door (wat had je gedacht?) en ik kon nog slechts in de laatste honderden meters nog enkele plaatsjes opschuiven.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Amai , nog 1m30 sneller dan ik , chapeau sterke prestatie in een sterk bezette wedstrijd , je bent zeer goed bezig !!!!

Anoniem zei

Je tijd vorig jaar: 1h06'41".
What can I say...but ZOT!
Proficiat!

Anoniem zei

zeer zeer mooie prestatie
en wetend dat je 2 jaar geleden nog op mijn hielen stampte :-)
en nu
nu ben je al gedoucht voor ik toekom
grtz en doe zo verder
sterk van u
grtz poppetje

Anoniem zei

Nog eens bedankt voor de lift huiswaarts, en vooral voor je flesje Aquarius !

Mooie prestatie, net wat ik had verwacht, proficiat :-)

Anoniem zei

Dat je snel zou zijn in oostende brugge wist ik, maar ZO snel.. amai..doe zo verder !!

Anoniem zei

super(man) een droom van een tijd op 16km je bent nu bijna superman .