maandag 17 maart 2008

Logboek !

In navolging van de vlijtige bloggers Vince en Francis geef ik ook een stukje uit mijn logboek, niet omdat ik denk dat er iets uit mijn logboek te leren valt, daarvoor val ik toch enkele maatjes te licht uit -Logboeken die wel het bestuderen waard zijn naar mijn smaak zijn bv. diegene van Danny Henderson (13'30 op de 5K! )en Malmo (George Malley 28'53 op 10k)beide kun je vinden in de filessectie van de kustloopgroep ;-), maar enfin, aangezien de meeste hier aardlingen zijn zoals ik, voila dit is hetgeen ik gedaan heb sedert de 10mijl !
Ik weet niet of het 'veel' of weinig is, maar voor mij is dit meer dan voldoende !
Een uitgebreide versie van het logboek zal ik binnenkort posten op het forum van de Kustloopgroep. (Alles om wat volk te lokken ! )
O ja je kunt op de afbeelding klikken om hem beter te 'bestuderen' .
See Ya all, zaterdag !

1 opmerking:

Anoniem zei

Succes zaterdag op 't Hazegres : as ik er zal zijn, dan uiteraard als toeschouwer. 't Is nu best om alles heel goed te laten herstellen en dan sta ik er tegen eind april wel terug.