vrijdag 7 maart 2008

Nieuwe sportspeciaalzaak te Oostende.

De mensen die af en toe de kustloopgroep bezoeken wisten het al, sedert 1 maart is er een nieuwe running- en triathlonspeciaalzaak in Oostende.
Tri-active is gevestigd langs de Torhoutsesteenweg. Ik ben er deze avond in een haastje langs geweest en de eerste indrukken zijn goed. Er is een ruime keuze aan loopschoenen (Mizuno!, Asics, Saucony, ...) , de loopkledij is van hoge kwaliteit (onder meer Odlo). De winkel is overzichtelijk, de bediening was vriendelijk en behulpzaam zonder opdringerig te zijn en mijn vragen werden concreet beantwoord, zo zien we het graag!
Over het ander materiaal (fiets- schoenen& kledij) kan ik helaas niet veel vertellen aangezien ik er niets van ken! De prijzen lijken me 'normaal' dus laat dat geen belet zijn om er eens langs te gaan !

Geen opmerkingen: