maandag 7 juli 2008

Oostenrijk.

Hoewel we erg genoten hebben van onze vakantie in het weliswaar toeristische maar ook erg mooie Zell am See was het voor mij op sportief vlak een vakantie in mineur. Na een eerste lichte bergwandeling, kreeg ik erg veel pijn in mijn linkerknie. Bij iedere stap bergafwaarts een pijnscheut dat was slikken. Zelden is mijn vakantie zo een mengeling geweest van genot en pijn.

  • Genot ;want ik hou zielsveel van de bergen, waar je ook kijkt je ziet telkens een machtig landschap, gifgroen grasland bezaaid met bloemen, rotspartijen bedekt met eeuwige sneeuw en vooral: klein dat je, je daar kunt voelen !
  • pijn, tja, iedere berg die je op moet, is er een dat je ook weer afdalen moet ... Nu het heeft me niet tegengehouden !

Maar lopen, nee, daar is er dus niet veel in huis van gekomen, zelfs nu ik al heel wat beter ben -ik kan al weer de trap af zonder pijn- is mijn trainingsarbeid slechts een fractie van wat ze normaal is. Maar er is nog tijd tot de volgende wedstrijd dus schrijf me nog maar niet af, gewonde dieren zijn de gevaarlijkste ;-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hm, mooie foto's! Welcome back darlings. Wij vertrekken vrijdag en verwachten geen sneeuw en geen pijntjes! XXX

Anoniem zei

back in Belgium... het eerste wat ik vroeger altijd deed na een buitelandse vakantie, was Belgische frieten eten :-)

ik vetrek op 21/07, 2 weken op verlof naar "Cote de la pelouse".. het schijnt daar ook groen gras te liggen..