zondag 20 juli 2008

Mission Impossible ?

Vrijdag 25/07 is er de 10 mijls wedstrijd in Wenduine. In de jaarplanning die ik opgesteld had was dit een zeer belangrijke wedstrijd, het spreekt vanzelf dat dit met de blessure niet meer het geval is. De optimist (ja, die bestaat!) in mij zou graag de 5 mijls wedstrijd lopen (die ernaast georganiseerd word), maar het is voor het moment koffiedik kijken,al een week heb ik geen pijn meer gehad. Het probleem is, dat ik nog geen meter gelopen heb de voorbije 8 dagen, dus de echte test moet nog komen.
Ik zal dus heel lief vragen aan de kine of ze mijn knie willen tapen, zodat ik nog eens mag meespelen met jullie !

De voorbije 2 dagen heb ik gevuld met zwemmen in het dure zwembad van Oostende (€-.3,25! voor een toegangsticket ) en vandaag ben ik naar Brugge gefietst plus wat oefeningen om de IT band te versterken. Maar die sporten zijn (voor mij) nauwelijks surrogaten voor het lopen .

Geen opmerkingen: