woensdag 29 oktober 2008

Koud & Donker!

Het zit me niet mee vandaag, deze morgen was het ijskoud, als motorrijder (Yamaha Fazer 600, nen blauwe, voor de geïnteresseerden ;-) ) is dat echt pijnlijk aan je handen.
Aangekomen op het werk was het eerste kwartier gereserveerd om te ontdooien.
Na acht uur louterende arbeid (nou ja) dan zo snel mogelijk naar huis in de hoop toch nog wat zonlicht mee te pikken tijdens mijn 2de langste loop (90min).
Helaas !
Eenmaal vertrokken was het licht al zo goed als verdwenen en liep ik met een aantal andere moedige zielen in een volslagen koude duisternis, mijn energiereserve zakte pijlsnel naar ongekende dieptes en na 5km kapte ik ermee met in mijn achterhoofd de gedachte :
Train - don't strain.

Morgenochtend voor het werk een nieuwe poging.
---------------- Now playing: Grauzone - Eisbär via FoxyTunes

1 opmerking:

Anoniem zei

Die winter hé. Ik haat die ook.
Deze avond ook ferm koud gehad.
Gr. Natalie
http://www.bloggen.be/natalietijtgat