woensdag 5 september 2007

Rond de nieuwe koerswijk.

Vooraf had ik niet veel zin in deze wedstrijd. Maar na wat self-talk kwam ik toch tot de conclusie dat het een grof schandaal zou zijn indien ik mijn best niet deed!
Aan de start nam ik post naast Vince die veel meer loopervaring heeft en die zich voor zover ik weet nooit het hoofd laat zot maken om gek te starten.
Na een rondje kon ik de verleiding niet weerstaan om op Jerry te beginnen jagen. Maar het was moeilijk, ik bleef hangen op 20 - 30 meter, na heel wat kilometers en een ultieme inspanning kon ik er toch bijkomen, maar de prijs was zeer hoog! Vince liep ons schijnbaar al fluitend voorbij. Frederick Fiers naderde snel ...
Op automatische piloot volgde ik Peter Liekens en kon ik zo een klein gaatje tov Jerry slaan. Dit kon ik behouden tot aan de finish, wat me echter dwars zit is dat ik geen seconde nader op de top 3 van mijn categorie ...
Toch moet ik tevreden zijn, een Nieuw PB op de 10k en dik 3 minuten sneller dan vorig jaar (36'39 tegenover 39'51).

4 opmerkingen:

Anoniem zei

er valt jezelf niets te verwijten, je (we) hebt sterk gelopen.. Soms is het beter om eventjes te wachten om een gaatje toe te lopen, dan kun je even "recuperen" om op het einde wat over te houden.. Let wel: Als je meeging met Peter liekens, die was wel aan het sleuren hoor !!! weet je wat : we doen het vrijdag nog eens over in het Westerkwartier (1 ronde snel, 1 ronde sneller, laatste ronde supersnel) :-)

Anoniem zei

gewoon vince (indien mogelijk blijven) volgen Lorenzo, en het komt wel in orde !

Willy zei

Hallo Lorenzo, Toch sterk gelopĂȘn. Je zag er aan de start niet met goesting om erin te vliegen. Ook je vriendin zag er tegenop en was achteraf meer dan tevreden. Proficiat alletwee. En verder trainen:je bent goed bezig. Tot op een van de zeer vroege trainingen om 6 u 's morgens. Met je nieuw rekordtijd zal dit geen probleem zijn. Groeten Willy.

Anoniem zei

"Decades" was het nummer...