donderdag 20 september 2007

Inspanningslogboek.

Ik heb reeds vele logboeken gebruikt (pen/papier en online) maar ze waren eigenlijk redelijk nutteloos. Nutteloos omdat je er enkel je gelopen kilometers,hartslag,snelheid, enz. in kon noteren en je jezelf zo onbewust dwong om er steeds meer te lopen, ik ken zelfs online logboeken die klassementen bijhouden van gelopen kilometers!
Nu, dit is een weg die ik niet wil bewandelen aangezien er geen verband is tussen het aantal afgelegde kilometers en prestaties op wedstrijden!
Daarom ben ik nu wat aan 't rammelen op zoek naar iets bruikbaars, hieronder mijn eerste versie van een logboek met enkele parameters. Merk op dat ik geen hartslagen of afgelegde kilometers of snelheden noteer, aangezien ik dit redelijk onbelangrijke info vindt. Belangrijk in dit logboek is dat je niet 2 dagen na elkaar een 5 voor dezelfde spiergroep mag noteren (met uitzondering voor het hart die een heel sterke spier is).
Het is een eerste versie dus er moet nog heel veel aan gebeuren!

Klikken om te vergroten!

Geen opmerkingen: