zondag 22 juli 2007

Wake up call

Net terug van de ING run. Ik heb heel de terugweg kunnen nadenken over mijn 'prestatie'. Het was allesbehalve goed, zelden heb ik zoveel hielen gezien, auw auw dat deed pijn. Een tempo van 3'30" de kilometer lijkt verder dan ooit van me te liggen. Er zijn 2 mogelijkheden waarom ik zo zwak gepresteerd heb.
  1. Ik werk niet hard genoeg om aan dat tempo te geraken.
  2. Over 2 zal ik zwijgen tot ik er meer over weet, het lijkt me een beetje slap om het aan te voeren als ik er geen zekerheid over heb.
Dus we nemen aan dat ik lui ben, daar kan ik heel veel aan doen. Morgen begin ik.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

misschien lui...
misschien over getraind...
misschien iets te veeleisend...
misschien te veel te rap...

Wie zal het zeggen ?
Toch een sterke prestatie hoor Lorenzo. Kheb constant je hielen gezien ;-)

Anoniem zei

Lorenzo,

Het blijft toch een knappe prestatie, doch over punt 2 moet je echt iets meer kwijt, als je a zegt, moet je b zeggen. Ik vandaag 4x 2k gelopen, geen hielen gezien, wel iemand met een hamer die verdomd hard kan kloppen...
Cheers,

Xavier

N.N zei

Allee dan ,reden 2, omdat ik nu weet dat het toch niet zo is, in Zweden ben ik gebeten door een teek en ik ben toch eventjes bang geweest voor een besmetting met de ziekte van Lyme, vooral omdat ik vorige week erg veel griepachtige symtomen had, maar sedert maandag voel ik me veel beter en heb zelfs al 6x 1000 meter in 3'30 r1 kunnen lopen dus het zal wel niks zijn ...