vrijdag 13 juli 2007

Testdag : 1800meter

Vandaag was mijn maandelijkse testdag: Het vormverlies na de vakantie is beperkt gebleven. In relatief warme omstandigheden ben ik erin geslaagd 1800 meter af te leggen in 6 minuten. Dat wil zeggen dat ik normaal gezien niet voor schut zal staan op de ing run.
Een vraagje aan de zeldzame bezoekers van deze blog, Is er iemand die op vrijdag 3 Augustus in Ardooie (houtlandcriterium 15,5 km) of Oostkamp (Intersportcriterium 10km) loopt? Ik twijfel aan welke wedstrijd ik zal deelnemen:
  • Ardooie is een soort van thuismatch (Ik werk daar)voor mij, maar 15,5 km is pff nogal ver voor luiaard zoals ik, bovendien heb ik gehoord dat het rondjes van 3 km zijn (vind ik nogal veel, 5 rondjes)
  • Oostkamp ligt dan weer nogal moeilijk om er te geraken , de vrijdagavond kan het druk zijn op het werk, en er geraken is een dubbeltje op zijn kant. Anderzijds een 'pure 10 k' daar ga ik ongeveer van kwijlen ...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

0ostkamp staat op mijn programma hoewel ik even dacht van naar AA! te gaan kijken in de statie van Oostende.
Oostkamp is mn derde wedstrijde van de Sportline Runningtour.
Vorig jaar liep ik er 36'56", maar daar moet ik nu niet op rekenen hoor.
BTW, kijk eens op www.sponsormij.be
Tot later,
Francis

N.N zei

Mooie tijd, ik hoop die ooit te kunnen lopen !