maandag 16 juli 2007

Zomer 2007: niet alleen ... gek zijn !

Twee dagen op rij gelopen in verschrikkelijk nat weer.
  • Zondag een lange (allee voor mij toch) duurloop gehouden met mijn eega en enkele vrienden. We waren nog geen 2km ver of we werden overvallen door een onweer die zondvloediaanse proporties aannam, vele blikseminslagen gezien, een gordijn van water die ons in enkele secondes doorweekte maar toch doorgelopen want het was fijn, we waren net een bende kleuters die voor het eerst mochten buiten spelen in de regen (en modderplassen) ! Gek ? Vast wel !
  • Vandaag ging ik eerst MTB'en maar ik zag op tegen het vele kuiswerk achterna, dus toch opnieuw gaan lopen, 30/30's iets lichter dan 15/15's maar toch nog zwaar genoeg in dit helse weer. Wat me opviel was dat er nog opmerkelijk veel lopers waren in het bosje, ik was dus weer niet de enige gek ...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

De zondvloed en het bad in onze Noordzee heeft mij achteraf gezien geen deugd gedaan. Ik zit met een serieuze verkoudheid. Gelukkig kan Linda er nog mee lachen ...

Anoniem zei

gek zijn doet geen zeer, toch ?

schildpad zei

niet te veel trainen he als ik terug fit ben dat ik nie teveel achter u ben :-)
ik zou zelfs als ik kan in de sneeuw lopen,maar moet nog iets wachten he
grtz en doe zo verder
ik zie je wel op 10 augustus