zaterdag 24 januari 2009

Change: Technische post

Al een tijdje worstel ik met het probleem met wat ik eigenlijk wil met deze blog, wil ik er een soort dagboek van maken, of wil ik meer naar een nieuwssite iets. Eerlijk gezegd weet ik het niet.

Twitter

Een beslissing is wel al genomen, mijn persoonlijke training&wedstrijdverslagen verschijnen niet langer hier, of op mijn facebookpagina. Voor mijn trainingen gebruik ik nu de microblogsite "Twitter", twitter stelt in Europa nog niet veel voor, maar het is ideaal voor zoiets als een trainingsblog. ik hanteer volgende formule 'dagtraining - weernotitie- lopers die ook op pad waren- en de training morgen.' Misschien slaat het aan of mss is het weer een slag in het water (remember 'de kustloopgroep') maar wie wil kan dus redelijk accuraat mijn trainingen volgen op mijn twitterpagina.

1 opmerking:

Anoniem zei

Mss een datum zetten bij elke loop. Twitter doet dat zelf niet? Of heb je 43 km gelopen op één dag?