donderdag 21 februari 2008

Kustloopgroep

Ik heb zonet een discussie groep gemaakt, voor lopers uit de regio.
Eerlijk gezegd weet ik niet of het idee zal aanslaan. Een discussiegroep op het internet staat of valt met zijn leden. Sommige groepen waar ik lid van ben zijn razend interessant, andere dan weer niet. We zien wel of het wat wordt, maar het is iets dat ik wil proberen. Ik weet dat er hier een enorme rijkdom aan (loop)kennis en -ervaring is. Misschien is dit een mogelijkheid om die kennis te delen. Mijn gevoel is net als over de meeste dingen, als je samenwerkt wordt uiteindelijk iedereen er beter van.
Ik heb het idee dat in het OLC de meeste onder ons volwassen genoeg zijn om elkaar te beschouwen als mensen die eenzelfde passie delen en niet als concurrenten die elkaar proberen de loef af te steken.
Of je nu een beginnend loper bent of een 'gevestigde' waarde er is in de groep vast wel een aandachtig oog voor je item.
Aan de rechterkant van deze blog vind je de mogelijkheid om de groep te bezoeken en ook een box waar je je email kan opgeven en lid worden van de groep.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hi veel succes en geluk om in het juiste groepje te zitten op 2 Maart met een zw wind 4a5 (kmi). Het moet allemaal nog beginnen maar voor mij is het al gedaan (knie) volgende week Dokter Cruyd Toon ,Voor me te Gistel