zaterdag 15 december 2007

to vent

Op 24 november heb ik mijn Polar rs 200 bij Deweert/Intersport te oostende binnengebracht om het batterijtje te laten vervangen. We zijn vandaag 15 december en nog steeds heb ik mijn uurwerk niet terug. Ben ik een verwende zeurpiet om dit belachelijk lang te vinden ?
Ik ben er vandaag om gaan vragen, maar er was nog geen nieuws over. Er werd in de winkel zelf gesuggereerd dat ik het uurwerk maar op 1 december binnen gebracht had (Ik zat toen in Malta) tss tss, ik zal de volgende keer wel 2 maal nadenken voor ik daar iets ga kopen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

dag lorenzo
heb dat ook al tegengekomen
doe hem niet meer binnen bij deweert maar wel aan de torhoutsesteenweg aan het petit paris
daar is een horlogehersteller die altijd voor zijn ruit zit te werken
en er staan daar altijd koekoeksklokken binnen
daar heb ik hem binnen gedaan en 5 min later en 7 euro armer had ik hem terug
ben daar tevreden van en heb hem reeds 2 x binnengedaan en geen problemen gehad
grtz poppetje

N.N zei

Ik zal het onthouden , want ik vind het eigenlijk te gek voor woorden 3weken voor een luizige batterijvervanging !

Anoniem zei

Wat ik vroeger deed : rechtstreeks opsturen naar Polar Belgiƫ, ging best nog snel. Een winkel doet namelijk juist hetzelfde dus kan je beter die tussenstap overslaan.