zondag 25 november 2007

einde seizoen

Vandaag liep ik mijn laatste training voor mijn korte vakantie. Een korte terugblik is misschien wel gepast. Van de doelen die ik me begin dit jaar vooropgesteld had, heb ik de meeste gehaald:

  • een top 5plaats in mijn reeks van het OLC. (4des bij de seniors)
  • een top 10plaats algemeen in een wedstrijd van het OLC (een 9de plaats )
  • Een halve marathon onder de 1h20.
Waar ik niet in geslaagd ben is een wedstrijd aan een 3'30 tempo te lopen, wel was het soms dichtbij ....

Doelen voor 2008

  • Verstandiger trainen, ik heb het voorbije jaar vele maanden verspild met gewoon kilometers malen en niet doelgericht werken.
  • Erin geloven, geloven dat ik kan naderen op de goede lopers.
  • Ook proberen te geloven dat ik nog marge heb om te verbeteren, dat het beste nog moet komen.
  • Misschien een marathon in het najaar, ik denk dat ik onder de 3uur kan finishen als het meezit.
Maar nu eerst een weekje vakantie ...

1 opmerking:

Anoniem zei

doelen voor 2008 : vóór mij blijven in het klassement ?
hahaha !