donderdag 15 november 2007

Meer schoenen dan talent ?!

Ik bezit op dit moment 4 paar loopschoenen. En omdat dat dit eigenlijk teveel is heb ik besloten om er een paar te doneren aan het uiterst sympathieke project Shoe 4 africa .
Als ik een loper met x maal meer talent en potentieel zo kan helpen dan ben ik blij daar onrechtstreeks bij betrokken te zijn. En als mijn schoenen terecht komen bij iemand met nog minder minder aanleg & talent dan ik zelve, ... wel dan heb hem/haar toch een paar deftig schoeisel bezorgd.
Mochten er nog personen zijn die €10 (dat is ongeveer de prijs om een paar schoenen te verzenden naar Kenya) over hebben voor hun minder fortuinlijke medemens dan moet je volgende stappen ondernemen :
  • Je schoenen mogen niet tot op de draad versleten zijn, er moet nog minstens 150 km mee te lopen zijn.
  • Stop ze in een schoendoos, tape die doos *goed* dicht en zendt die doos naar:
    Shoe 4 Africa
    c/o Monicah Kiplagat
    PO Box 6943
    Eldoret, Kenya
  • Da's alles wat je moet doen ! Als je nog eens goed wil nalezen kun je hier kijken. Je kunt ook geld doneren, maar je gebruikte schoenen opzenden lijkt me een stuk cooler!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

prachtig initiatief lorenzo, er schuilt waarlijk een nobel mens in uwzelve...

N.N zei

ik weet niet of mijn ex'en dat vinden ;-)

Anoniem zei

Mocht ik ook zoveel loopschoenen heb dan jij, zou ik dit zeker ook doen. Helaas kan ik er mij voorlopig maar 1 paar permiteren. Geldt dit ook voor gewone schoenen? Ik hou het in mijn achterhoofd mocht ik toch eens een paar teveel hebben.