maandag 22 oktober 2007

Joerie Vansteelant wint WK Duathlon Lange Afstand!

Mooie resultaten voor de Belgen op het WK in Richmond

Men’s Elite Pro

  1. Joerie Vansteelant, Belgium, 3:06:42
  2. Javier Garcia, Spain, 3:13:03
  3. Koen Maris, Belgium, 3:13:22
  4. Kenneth Rasmussen, Denmark, 3:14:55
  5. Aksel Nielsen, Denmark, 3:15:33
  6. Armand Van Der Smissen, The Netherlands, 3:16:44
  7. Vincent Aldebert, France, 3:17:20
  8. Chris Fischer, Denmark, 3:18:19
  9. Rob Woestenborghs, Belgium, 3:18:38
  10. Oliver Mott, Great Britain, 3:19:05
Link naar officiële site : 2007 ITU Duathlon

Einduitslag OLC online

Sneller dan verwacht (een aangename verassing, een dikke proficiat aan de webmaster) staat de einduitslag van Het Oostends Loopcriterium online. Ik ken een heleboel mensen die zullen verrast zijn! Ik behoud nog net mijn vierde plaats, en ik ben daar echt wel mee in mijn nopjes, vorig jaar was ik 12des .

6 opmerkingen:

Anoniem zei

ja, ik ook blij verrast dat de uitslagen van het OLC zo rap online staan, maar helaas ook ontgoocheld. Ik had nog een stille hoop mijn tiende plaatsje te kunnen behouden in het klassement maar het mocht niet zijn. Net als vorig jaar eindig ik op de twaalfde plaats. Dju, 'k mag weer nie op de foto!

N.N zei

Om het goed te maken, mag je eens met mij op de foto ;-)

Anoniem zei

Gisteren in 't bosje Jerry gesproken, die foeterde nogal! Dat het niet eerlijk was, dat ze hem punten hadden afgepakt, ... Blijkbaar het reglement niet goed begrepen ;-) . Dus je bent gewaarschuwd, als je hem tegenkomt hé.
Proficiat met je vierde plaats!

Martin Desmedt

Anoniem zei

Het scheelt inderdaad bitter weinig met super-topsporter Jerry !
;-)

N.N zei

vanaf de "keignaertloop" tot en met de Koninginneloop ben ik steeds voor Jerry geweest en wanneer ik slechter was dan hem, dan heb ik steeds de schade weten te beperken, iets waar hij niet steeds in geslaagd is, het scheelt weinig maar ik heb dan ook een wedstrijd minder gelopen , hé.

Anoniem zei

Top 10 altijd mooi.Goe loopjaar van je. Een top 3 is dan uitstekend. maar ben ook al blij met 9de plaats her-vet, a