woensdag 18 februari 2009

Ondertussen ...

Ondertussen ben ik al een weekje "out" met een scheurtje in mijn rechter qaudriceps, Ik had een grote post gepland om mijn officiële start van mijn 18 weken durend marathon programma te markeren. Maar mijn lichaam heeft er anders over beslist, en dus zal die post er komen als ik aan mijn 12 weken durend marathon schema zal beginnen.
Momenteel ben ik voornamelijk te vinden in het zwembad, toen ik beslist had alles op het lopen te gooien, ben ik mijn zwemmen beginnen te verwaarlozen. De prijs is hoog, de eerste keer was ik compleet van de kaart; ondanks dat ik dacht dat ik alles "goed" deed, kon zelfs een hoogbejaarde kwal me kloppen op de 100meter. Uit frustratie begon ik te trekken en duwen in 't water met als gevolg dat ik ... nog trager vooruit kwam !
Gelukkig begint het na enkele sessies en het bekijken van vele clips op youtube alweer beter te gaan! Ik hou alweer heimelijke sprintjes tegen de snellere zwemmers in het zwembad, altijd een goed teken.
Volgende donderdag -nog 8 dagen dus- mag ik terug beginnen lopen. De 10 miles zal ik dus moeten overslaan, jammer, maar ik begrijp dat 2009, als het zo verder gaat, een jaar zal worden waarin ik extreem flexibel zal moeten zijn! Hou jullie goed , ik zal 't ook proberen!

2 opmerkingen:

Dominique zei

Ook ik heb mijn zwemlessen genoten van youtube. Hopelijk ben niet ik de kwal die je voorbij stak. We moeten misschien eens denken een revalidatieclubje op te richten ;-)

Anoniem zei

Gelukkig zijn er nog de alternatieve sporten hé...nog één weekje en je kan er terug invliegen. Sterkte