vrijdag 10 augustus 2007

Ups and downs

Soms moet je gewoon eerlijk zijn en aanvaarden dat je niet beter kan (op het moment). Wat heb ik gezien op dwars door Mariakerke-Raversijde:
  • De top 3 (h1) van het regelmatigheidscriterium, ongenaakbaar wegens te snel.
  • De mensen die in voorbereiding zijn voor een marathon ( Vincent, KJ, ...) lopen erg sterk. Een kilometer of 2 naast Vincent gelopen en dan moest ik door de knieĆ«n.
Voor mezelf:
  • Stagnatie: Ik loop al een wedstrijd of 3 rond de 15,8 km/h. Gelukkig is de analyse snel gemaakt, en de remedie snel gevonden! Harder werken.
  • De strandrace wordt dus een verplicht nummertje waar ik best niet teveel van verwacht.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Inderdaad om harder te kunnen lopen dan 15.8 km/h kan je alleen maar harder trainen en dat kun je volgens mij maar door uw intervallen iets sneller te lopen .Alhoewel , velen zouden al voor dit tempo willen tekenen .

Anoniem zei

khad je bijna te pakken lorenzo ! de kloof wordt kleiner ;-)
heheheh...