zondag 24 juni 2007

Rot race

Vandaag stond de wijkloop nieuw stad op het programma en ik ben alles behalve tevreden over mijn prestatie. Een kleine analyse:
  • De start was traag, mss eerder iets voor een halve marathon. Begrijp me niet verkeerd trager starten is ok maar ik ondervind zware moeilijkheden om daarna te versnellen (rubberen benen).
  • Vanaf dat ik zag dat mijn directe concurrent er nog slechter aantoe was dan ikzelf heb ik gelopen als een boekhouder. Waar is het strijdershart gebleven? Ik bedoel wat stelt het voor, zitten rekenen en tellen tijdens een race voor een 4de plaats in een lokaal criterium, als ik een behoorlijke loper wil worden moet ik dergelijke dingen loslaten en me bezig houden met goed lopen tijdens de race dan zal de plaats wel vanzelf volgen.
  • Me niet laten provoceren.
  • Doorbijten op het einde (kicken).
Tegen augustus wil ik toch een stuk verder staan, Dwars door Mariakerke-Raversijde is mijn favoriete race, dus zal ik extra gemotiveerd zijn. Hopelijk kan ik dan eens als een tevreden mens posten. Als toegift mijn prestatie tabel van het OLC tot nu toe (klikken om te vergroten) : Mocht er iemand interesse hebben in deze tabel om zijn eigen prestaties te noteren: Het kan zijn dat de opmaak niet perfect is aangezien ik normaal enkel met open formaten werk en niet met Micro$oft spullen.
*Bedankt aan
Francis om de moeite te doen (na de avond voordien een marathon gelopen te hebben!) om foto's te nemen op al die verschillende plaatsen en ze dan nog vrij voor ons beschikbaar te stellen!

1 opmerking:

Anoniem zei

desondanks lorenzo, vind ik dat je héél goed bezig bent ! thangt natuurlijk van je ambities af hé