zondag 10 juni 2007

Productbespreking : Sport-gel

Wat is het?

Een sterk geurende doorzichtige, niet vette snel huidindringende gel. Fabrikant is Lavit .

Waarvoor?

Volgens de verpakking voorkomt het vroegtijdige vermoeidheid, activeert het zware benen en werkt het koelend bij irritaties en insektenbeten.

Wat zit erin (werkzame stoffen)?

Mentha Arvensis : Koelend op de huid.
Arnica Montana : Ontzwellend, verbeterd de doorbloeding.
Picea Exelsia : Onstekingswerend.
Charmonilla Ricutita : Pijnstillend, ontspannend.
Salvia Officinalis: Herstellend, versterkend.
Hamamelis Virginiana : Bloedsomloop bevorderend.

Mijn bevindingen.

Ik ben normaal erg sceptisch over zalf en dergelijke spullen, maar deze zalf koelt je benen echt heel goed af en bij mild vermoeide benen helpt het echt om dat zware gevoel weg te nemen. Voor mijn trainingen heb ik ook een paar keer gebruikt maar aangezien ik niet echt een kilometervreter ben durf ik niet echt een duidelijk oordeel te vellen of ik nu echt beter en langer kon lopen. Ik denk het te blijven gebruiken zeker nu het wat drukker op het werk wordt en de trainingen iets zwaarder zijn.
Opgepast! Dit is geen spul om in je ogen of schaamstreek te krijgen dus zeker je handen goed wassen na een insmeerbeurt.

Prijs en waar vind je het ?

Ik heb deze gel gevonden voor €7 en enkele centen bij Mordan in Oostende. De fabrikant heeft ook een webshop.

1 opmerking:

Anoniem zei

gel op de schaamstreek... aiaiai, ik krijg nu al pijn ! hahaha !!!