vrijdag 25 januari 2008

Garmin FR 405: Hebbeding !

Eindelijk een GPS die op een modern polshorloge lijkt en waarschijnlijk niet om de zoveel uur moet opgeladen worden -zoals de FR 305! Het uurwerk komt in februari uit in de USA en zal een goede $ 299 kosten zonder hartslagmeter(band), als ik het goed begrijp zou het apparaat backward compatible zijn met oudere Garmin spullen zoals de hartslagmeterband . Ik ben benieuwd of Garmin de verleiding zal kunnen weerstaan om lineair te prijzen en laten ze de economisch achterhaalde 1 dollar = 1 euro redenering achterwege! Op de Belgische site van Garmin heb ik enkel wat promo praatjes voor hun oudere modellen kunnen vinden, en geen vermelding , laat staan een Europese releasedatum voor dit uurwerk, misschien dat sommige Nederlandse bloggers daar een beter zicht op hebben.

update

Opgepast : Francis wees me erop dat de Forerunner 405 met de GPS aan maar een goede 8 uur meegaat. In standby mode (enkel uurwerk) zou de batterij een goede 2 weken meegaan !

3 opmerkingen:

Anoniem zei

De interviewer had precies een Westmalleke teveel op.
Maar wat een prachtig instrument, die Forefiverunner fourofive of zoiets...
Bedankt om ons dit te laten weten!

Anoniem zei

Op één of andere site hadden ze het over de levensduur van de batterij...een uur of tien max bij training?
Hm

Anoniem zei

in vorm Lorenzo ? ik ben benieuwd hoeveel minuten je nu weer voor me zult finishen komende zondag ;-)