zondag 21 oktober 2007

Progressietabel

Na een wat tegenvallende race gisteren, ik had geen antwoord op de aanval van mijn directe concurrent Jerry, en zodoende ben ik zuiver op mijn waarde geklopt. Toch mag ik niet al te veel klagen een nieuw PR op de 10km (36:28) en een klein beetje genaderd op de grote 3 (Steve, Gino en Nicolas, al weet ik niet of ze voluit gelopen hebben.)
Om de pijn wat te milderen, post ik bij deze een vergelijkende tabel van vorig jaar met mijn dit jaar gelopen tijden (tijden staan in secondes). Aangezien ik geen kunstenaar ben met spreadsheet tabellen zullen jullie het moeten doen met bovenstaand eenvoudig tabelleke !
Op de progressie die ik in de eerste wedstrijden maak moet je niet letten aangezien ik begin 2006 een absolute beginner was. Ook die povere vooruitgang in dwars door Mariakerke-Raversijde is niet echt significant wegens een vervloekte antibiotica behandeling die ik toen net ondergaan had.
Mocht ik volgend jaar kunnen blijven rond de 5% vooruitgaan dan zou ik een erg gelukkig man zijn.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja allemaal sterke tijden die je liep in 2007. Je loopt goed in alle 4seizoenen. Ik niet lente, en zomer voel ik me prima. vooral die 1/2 marathons ben ik tuk op, of een 10 mijl maar dan moet het warm zijn. Toch ook blij met 7de of 8ste stek

Anoniem zei

Een brede winterbasis leggen, en tijdens het wedstrijdseizoen de intervaltrainingen niet opvatten als wedstrijden, en ik zie je nog gerust 5 à 10"/km vooruitgang boeken. Succes ermee...