zondag 18 mei 2008

Aquacross Brugge.

Ondanks dat Lies al een eindje niet meer deftig kon trainen kon ze toch de Allereerste Aquacross Small (500m zwemmen en 5km lopen) winnen. Zeer mooi gedaan van Lies, in het zwemmen moest ze bijna niets toegeven op de betere zwemsters en in het lopen was ze duidelijk beter.
Ik werd 2des bij de heren (zelfde afstand), het zwemmen was niet super, maar het lopen was best goed, de dan nummer 2 had ik na 2 kilometer ingehaald en uiteindelijk scheelt het nog iets meer dan 2minuten met die jongen.
Omdat dit de eerste editie was kampte de organisatie best wel nog met wat kinderziektes en was de bezetting ook niet zo super (anders word ik nooit 2des, no way), maar dat neem je erbij en het enthousiasme van de vrijwilligers (vooral de juffrouw met de microfoon) maakte veel goed.
Best voor herhaling vatbaar.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Kijk eens aan!
Proficiat jullie beiden!!!

nel zei

Amai, wie had dat gedacht. Proficiat zus, Proficiat schoonbroertje, goe gedaan!!!! nel

Johan zei

Hallo, ik was die gast die je voorbij snelde. Chapeau. De bezetting was niet super, op de winnaar na, maar ja, de afwezigen hadden ongelijk hé. Suc6

Ps op mijn blog staat ook een verslagske. www.dirkvissers.blogspot.com