dinsdag 15 augustus 2006

Een nieuwe start

Doorstart

Soms moet je alles laten gaan om opnieuw te beginnen.
Ik heb mijn vorige blog gewist, ik heb mijn websites gewist. Het wissen ervan ging allesinds sneller dan het maken ervan. Maar ik denk dat alles terug komt. Mooier, eigentijdser, het is nog geen tijd om van het web te verdwijnen.

hardlopen

Ik heb mijn vooropgesteld doel bereikt, ik kan 10 kilometer lopen in minder dan 40 minuten. En ik ben daar erg trots op. Het lopen en vooral het vele trainen heeft mij een sterker- mooier mens gemaakt.
Maar ik heb er ook kompleet doorgezeten, er zijn afgelopen weken dagen geweest dat ik fragieler was dan glas en alles wou opgeven (belangrijkste slachtoffers mijn websites). Gelukkig heb ik doorgebeten want er zijn genoeg dingen om voor te vechten.

Geen opmerkingen: